مطالب مرتبط:
وزیر فرهنگ: محدودیتی در حمایت از تولید بازی های موثر و پرمخاطب نداریم
آمار عجیب ساعت کاری رزیدنت ها/حداقل حقوق باید 25 میلیون باشد
آمار عجیب ساعت کاری رزیدنت ها/حداقل حقوق باید 25 میلیون باشد
آمار عجیب ساعت کاری رزیدنت ها/حداقل حقوق باید 25 میلیون باشد
آمار عجیب ساعت کاری رزیدنت ها/حداقل حقوق باید 25 میلیون باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 00:202024-05-13ورزشي

آمار 34 میلیون نفری بازیکنان بازی های رایانه ای / حمایت از تولید بازی های پرمخاطب


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه 34 میلیون بازیکن بازی های رایانه ای داریم، گفت: حدود چهار میلیون آنها بازیکن حرفه ای هستند که اگر از این ظرفیت استفاده کنیم و شبکه حمایتی خود را در اختیار آنان قرار دهیم حتما بازی های پرطرفداری خواهیم داشت.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه 34 میلیون بازیکن بازی های رایانه ای داریم، گفت: حدود چهار میلیون آنها بازیکن حرفه ای هستند که اگر از این ظرفیت استفاده کنیم و شبکه حمایتی خود را در اختیار آنان قرار دهیم حتما بازی های پرطرفداری خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه (24 اردیبهشت) ضمن بازدیداز مرحله پایانی اولین رویداد ملی بازی آرا با تبریک دهه کرامت، گفت: در نزدیک به دو دهه ای که از آغاز تاسیس بنیاد بازی های رایانه ای می گذرد، اهداف مختلفی را دنبال شده است.

او با اشاره به اینکه بنیاد بازی های رایانه ای تنها بنیادی است که تنظیم گری را نیز در اختیار دارد، اظهار کرد: بار تدوین قوانین، آیین نامه ها و مجوزها را بر دوش می کشد و نهاد بالادستی در وزارت فرهنگ ندارد.

یعنی سه بخش مهم تنظیم گری، نظارت و حمایت را در اختیار دارد.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه تلاشمان این بوده که بخش حمایتی را تقویت کنیم، گفت: دوستانمان تلاش کردند بر اساس نظام اولویت بندی فرهنگی اقدا


برچسب ها: بازی های رایانه ای - بازی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رایانه ای - وزیر فرهنگ و ارشاد - بازیکن
آخرین اخبار سرویس:

آمار 34 میلیون نفری بازیکنان بازی های رایانه ای / حمایت از تولید بازی های پرمخاطب

آمار 34 میلیون نفری بازیکنان بازی های رایانه ای / حمایت از تولید بازی های پرمخاطب